συχνεσ ερωτησεισ

Η μετατροπή του αυτοκινήτου σας σε υγραεριοκίνητο είναι μια απλή διαδικασία που θα πρέπει να γίνεται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία, υπάρχει η δυνατότητα μετατροπής σε όλα σχεδόν τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Ανάλογα με τον τύπο του οχήματος η εγκατάσταση διαρκεί 1-2 ημέρες, καθώς εκτός από τις απαραίτητες τεχνικές εργασίες πρέπει να γίνουν και αρκετές δοκιμές προκειμένου να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μονοήμερη μετατροπή μπορεί να γίνει κατόπιν ραντεβού, στην περίπτωση αυτή το αυτοκίνητο πρέπει να παραδοθεί, στις εγκαταστάσεις μας στις 8,30 η ώρα το πρωί και η παράδοση θα γίνει 5 η ώρα το απόγευμα θα έχουν γίνει δε και όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την αλλαγή της άδειας κυκλοφορίας.

Τοποθετούμε την μεγίστη δυνατή χωρητικότητα δεξαμενής στα αυτοκίνητα που μετατρέπουμε, υπάρχουν δεξαμενές από 20 lit. έως 140 lit. και η πλήρωση της δεξαμενής δεν υπερβαίνει το 80% της χωρητικότητα της για λογούς ασφαλείας και αυτό γίνεται αυτόματα .

Που θα μπει η δεξαμενή υγραερίου;

Μπορεί να μπει σε 4 διαφορετικές θέσεις:

i. Κάτω από το αυτοκίνητο

ii. Στη θέση της ρεζέρβας μέσα στο χώρο αποσκευών

iii. Πίσω από τα καθίσματα των πίσω επιβατών

iv. Στο χώρο της καρότσας για τα επαγγελματικά φορτηγά.

Δεν υπάρχει κίνδυνος έκρηξης, διότι η ηλεκτροβαλβίδα που είναι εγκατεστημένη αν αυξηθεί η θερμοκρασία σε περίπτωση πυρκαγιάς η άλλων συνθηκών διαχέει το υγραέριο στη ατμόσφαιρα.

Σύμφωνα με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων με βενζίνη ο κίνδυνος έκρηξης με την βενζίνης είναι 50% , ενώ με υγραέριο είναι στο 8%.

Το σύστημα έχει βαλβίδα και όταν αυξηθεί η πίεση στην μπουκάλα τότε το απομονώνει και δεν επιτρέπει να ανέβει πάνω από ορισμένα Bar, αν υπάρξει διαρροή κόβει την παροχή από την ηλεκτροβάνα.

Από την διεθνή βιβλιογραφία δεν έχει αναφερθεί έκρηξη από υγραέριο σε αυτοκίνητο.

Ο κινητήρας ξεκινάει με βενζίνη και η αλλαγή σε υγραέριο γίνεται αυτόματα όταν ζεσταθεί ο κινητήρας, έχουμε δε την δυνατότητα μέσω ενός διακόπτη να αλλάξουμε το καύσιμο.

Τι θα συμβεί αν τελειώσει το υγραέριο εν κινήσει;

Τίποτα. Το σύστημα θα γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη χωρίς να σβήσει ο κινητήρας, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.

Πάντα θα πρέπει να έχουμε βενζίνη στο ρεζερβουάρ.

Δεν διαφέρει κατά πολύ από τον εργοστασιακό τρόπο τροφοδοσίας καύσιμου, απλά γίνεται και ελέγχεται από διαφορετικές μονάδες .

Φεύγει σε υγρή μορφή από την δεξαμενή με πίεση περίπου 3.5bar, και πηγαίνει στον υποβιβαστή οπού μετατρέπεται σε αέριο και μέσω του διανομέα στέλνεται στους ψεκαστήρες οι οποίοι ελέγχονται από τον εγκέφαλο του συστήματος.

Ο εγκέφαλος που τοποθετείται σε σειρά με τον εργοστασιακό, στην ουσία “διαβάζει” τους χάρτες καυσίμου και στέλνει το αντίστοιχο μείγμα.

Σχετικά με τη φθορά του κινητήρα και την λίπανση ως αποτέλεσμα από την υγραεριοκίνηση οι κινητήρες αν συντηρούνται σωστά δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τις βαλβίδες ή την λίπανση του κινητήρα όταν το υγραέριο χρησιμοποιείται ως εναλλακτικό καύσιμο, άλλωστε τα συστήματα που τοποθετούμε εμείς είναι τα πλέον σύγχρονα και αξιόπιστα και λιπαίνουν αυτόματα τον κινητήρα με βενζίνη, όταν το αυτοκίνητο τρέχει με πάνω από 3000 στροφές ο εγκέφαλος του συστήματος δίνει εντολή και γίνεται ψεκασμός με βενζίνη πέφτει η θερμοκρασία και έτσι προστατεύεται ο κινητήρας .

Μια ειδική βαλβίδα που βρίσκεται στη δεξαμενή θα αντιληφθεί άμεσα την αθρόα παροχή υγραερίου και θα την διακόψει αυτόματα.

Όχι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος έκρηξης. Ειδικές βαλβίδες και ειδικά συστήματα ασφαλείας φροντίζουν, και δεν έχει αναφερθεί μέχρι σήμερα διεθνώς έκρηξη σε αυτοκίνητο που να προέρχεται από την υγραεριοκίνηση του.

Διότι είμαστε ένα συνεργείο που οι τεχνικοί μας είναι άρτια εκπαιδευμένοι. Έχουμε μεγάλη εμπειρία ακόμη δε περισσότερο δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι εμάς εμπιστευτήκαν πολύ μεγάλες εταιρείες και έκαναν την μετατροπή του στόλου των οχημάτων τους σε μας.